sobota 7. června 2014

Vykečávačka

Teplo leze na mozky?



Tak dnešek mi přiměl k „vykecávání“. Znáte takový ty dny, kdy je kolem Vás každej nasranej, a Vy jste v pohodě?

Dneska je venku první „letní“ den. Přímo vybízel k lehnutí si k bazénu a relaxu. Ale….

Dojdete večer domů a na Fb na několika různých skupinkách jako by to počasí v lidech probudilo zlobu… Několik „hádek“, osočování, nevhodných narážek…

Proč? Nějak to nechápu… Je v tom zloba, že musí být lidi v práci? Že se jim chlap otáčí po jiné v kratší sukni? O 2 dkg hubenější? Nebo co?
U skupinek kde jsou samý školáci chápu touhu jít ven k vodě, už mít volno prázdniny. Takže na nějaké věci tyhle „děti“ můžou reagovat zlostně… Proč ne? Známe ty mladé léta, kdy to že něco musíme, byla neskutečná nespravedlnost. Oni mají čas se to ještě naučit, nebo….

Nebo z nich vyrostou přesně ty „hádavci“ co se vyskytují i ve skupinách o generaci starší.

V dnešní době je běžné, že slyšíte hodně negativní reakce ze všech stran. Jedna (jo bude jich víc) mladá bloggerka (v této sféře velice úspěšná) ve své generaci bojuje s úctou a podporou lidí co ji sledují, ale běda jakmile to vyjde na světlo v realném životě… byla to celkem mela a z úspěšné holky je outsider, který je držen tou svou komunitou.  Proč? Nechápu…

Jak dneska poznáme kdo komu, co závidí? Je to přitom blbost… Když nahodíte, jak se Vám něco nedaří, jak musíte něco dělat, jak se s něčím perete, lidi si dneska mnou ruce, že jsou na tom líp…

Ale běda jakmile dáte vědět, že tvrdá práce má své ovoce…. To se pak ti největší „hráči“ ozvou…

Lidem se v dnešní době líbí být nad vodou a sledovat jak se ostatní topí… Přitom to většinou bývají již skoro utopenci, co nemají chuť plavat….

Takže já jsem ta, co plave, po vysloužené dřině si hovím a koukám, jak ostatní teprve pracují na tom, aby taky jednou mohli „odpočívat“.

A jsem velice ráda, že tyhle boje a vzteky už běží v mém životě jen jako pozadí na internetu… Pokud si někdo myslí, že mi „naštve“ Banem, vyhozením ze skupiny, nahlášením za to že se mi něco povedlo a mám něco, co někdo jiný nemůže mít, tak se šeredně plete. Protože mi život dal víc než jen, internet, ten je pro mě zábava, ne nutnost ;)

Mám ráda svůj klid, jsem „samotář“ a je to moje volba. Výhody? Nemám kolem sebe tyhle štěkavce, co Vám plivnou do tváře, jakmile skočíte o půl stupínku výš…

Závidět a vyčítat věci vytržené z kontextu umí každý, ale žít život jiného člověka už tak lákavé není… Každé pro má i svoje proti a každá výhra je dlážděná hromadou proher.


Nebudu „blázen“ a nebudu hlásit mír pro všechny.  Ale jak říkával jeden moudrý člověk „ chytrému napověz, blbečka kopni.“ Takže já si jdu hodit nohy nahoru, protože mi teď čeká pár velice „náročných“ dnů…. Budu se Válet u bazénu :P











Žádné komentáře:

Okomentovat